În conformitate cu LEGEA Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecția consumatorilor, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități în caz că depistează neconformități.
Procedura de denunțare și retur:
Returnarea se face anunțând in prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalități:
- la adresa de email admin@pronutrition.md
- la numărul de telefon 079148504
- prin posta/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa bd. Dacia 58/12, pentru Hill & Valley SRL
De asemenea sesizarea trebuie sa conțină următoarele:
– numele clientului, adresa de email (daca este cazul) și numărul comenzii
– denumirea si numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– data livrării produselor
– motivul returnării
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către dumneavoastră, iar in maxim 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur, suma va fi rambursata.
In cazul in care returul se datorează unei erori din partea noastră (s-a trimis produsul greșit, sau produsul este deteriorat) vom returna suma integrala, inclusiv costurile de transport. In caz contrar se vor retine costurile de ambalare, manipulare, si - daca este cazul - de transport din suma rambursata.
PRO NUTRITION MOLDOVA va încerca întotdeauna sa rezolve orice sesizare. In acest sens va punem la dispoziție o adresa de e-mail spre care puteți direcționa orice sesizare sau reclamație la care va vom răspunde in maxim 10 zile calendaristice: admin@pronutrition.md